Nigdy tego nie robiłam ba nawet o tym nie myślałam, że blog pisać będę…. Ale cóż potrzeba taka….. by odpowiedzieć na wiele pytań, rozwinąć tematy zadzierzgnięte tylko podczas rozmowy telefonicznej, a nie dokończone z braku czas.
Zaczynam więc z nagła acz nie bez przygotowania i to tematem tak oklepanym, omówionym na bilionach stron internetowych, że aż wstyd i strach czy jeszcze coś da się od siebie dodać.
Motywacja.
Wyświadczę sobie jednak tę grzeczność i pominę motywację dążącą do osiągnięcia krótkotrwałych zysków. Dwuetapowy cykl: złap i sprzedaj nie wydaje mi się efektywną forma prowadzenia biznesu.
Skupię się na utrzymywaniu więzi już istniejących, relacji które już funkcjonują, a nie na zdobywaniu nowych klientów.
Omawiając ten aspekt trzeba kolokwialnie stwierdzić ,że lojalność klienta – aby żyła i dodawała skrzydeł musi być podlewana, pielęgnowana i codziennie karmiona XD
Początkowa ekscytacja naszą ofertą może bowiem szybko zgasnąć w natłoku codziennych spraw i zalewie informacji produktowej.
Ale jak takiego klienta karmić codziennie i to karmić zdalnie? .Dobrym sposobem jest karta plastikowa . Łagodnie i nienachlanie wnika w prywatne życie kontrahenta . Ciekawe, trwałe i nieszablonowo zaprojektowane wizytówki czy karty rabatowe stanowią dla klienta wartościowy produkt i jak wskazują statystyki – 90% klientów starannie przechowuje je w portfelu
Jak to działa?
Niczym reklama podprogowa.
Proste ale skuteczne .Klient sięgając po gotówkę czy kartę płatniczą ma kontakt z logo firmy umieszczonym na karcie plastikowej, dostrzega zarówno jej kolorystykę jak i unikalną szatę graficzną. Rozpoczynamy tym samym tworzenie wysokiej jakości komunikacji marketingowej. Pytanie – czy można wymagać więcej od środka reklamy niż stały kontakt wzrokowy klienta z wizualnym obrazem naszej firmy? Myślę ,że to naprawdę dużo i dlatego karty plastikowe , karty rabatowe czy identyfikatory produkujemy dla największych.
,,Jeśli chcesz gdzieś dojść, najlepiej znajdź kogoś, kto już tam doszedł”
Robert Kiyosaki
…. możemy zabrać Cię ze sobą …