+48 12 222 50 27 biuro@cardon.pl
  • Facebook
  • Instagram
  • Facebook
  • Instagram
CARDON Producent kart plastikowych
  • Strona główna
  • Wszystko o kartach
    • Rabatowe
    • Podarunkowe
    • Identyfikatory
      • Konferencyjne
      • Legitymacje
      • Pracownicze
    • Zbliżeniowe
    • Magnetyczne
    • Ze zdrapką
    • Chipowe
    • Przeźroczyste
    • Z kodem kreskowym
    • Personalizacja
  • Co możesz umieścić na karcie
  • Sklep
  • Usługi
  • Kontakt
  • FAQ
Zaznacz stronę

Portfelowa motywacja

utworzone przez Agnieszka Doniec | wrz 10, 2020 | BlogON | 0 komentarzy

Nigdy tego nie robiłam ba nawet o tym nie myślałam, że blog pisać będę…. Ale cóż potrzeba taka….. by odpowiedzieć na wiele pytań, rozwinąć tematy zadzierzgnięte tylko podczas rozmowy telefonicznej, a nie dokończone z braku czas.

Zaczynam więc z nagła acz nie bez przygotowania  i to tematem tak oklepanym, omówionym na bilionach stron internetowych, że aż wstyd i strach czy jeszcze coś  da się od siebie dodać.

Motywacja.

Wyświadczę sobie jednak tę grzeczność i  pominę motywację dążącą do  osiągnięcia krótkotrwałych zysków. Dwuetapowy  cykl:  złap i sprzedaj nie wydaje mi się efektywną forma prowadzenia biznesu.
Skupię się na  utrzymywaniu więzi już istniejących, relacji które już funkcjonują, a nie na zdobywaniu nowych klientów.
Omawiając ten aspekt trzeba kolokwialnie stwierdzić ,że  lojalność klienta  – aby żyła i dodawała skrzydeł musi być podlewana, pielęgnowana i codziennie karmiona XD

Początkowa ekscytacja naszą ofertą  może bowiem szybko zgasnąć w natłoku codziennych spraw i zalewie informacji produktowej.

Ale jak takiego klienta karmić codziennie i to karmić zdalnie? .Dobrym sposobem jest karta plastikowa . Łagodnie i nienachlanie  wnika w prywatne życie kontrahenta . Ciekawe, trwałe i nieszablonowo zaprojektowane wizytówki czy karty rabatowe stanowią dla klienta wartościowy produkt i jak wskazują statystyki – 90% klientów starannie przechowuje je w portfelu

Jak to działa?

Niczym reklama podprogowa.

Proste ale skuteczne .Klient sięgając po gotówkę czy kartę płatniczą ma kontakt z logo firmy umieszczonym na karcie plastikowej, dostrzega zarówno jej kolorystykę jak i unikalną szatę graficzną. Rozpoczynamy tym samym tworzenie wysokiej jakości komunikacji marketingowej. Pytanie – czy można wymagać więcej od środka reklamy niż stały kontakt wzrokowy klienta z wizualnym obrazem naszej firmy? Myślę ,że to naprawdę dużo i dlatego karty plastikowe , karty rabatowe czy identyfikatory produkujemy dla największych.

,,Jeśli chcesz gdzieś dojść, najlepiej znajdź kogoś, kto już tam doszedł”

Robert Kiyosaki

…. możemy zabrać Cię ze sobą …

 

Najlepsze karty plastikowe Kraków+ 48 12 222-50-27

Karty magnetyczne+ 48 505 44-88-82

identyfikatory plastikowebiuro@cardon.pl

Karty dostępuul. Jana Kurczaba 25
30-868 Kraków

karty unique oraz mifare
Wspaniałe karty lojalnościowe druk
© by Cardon 2015 / All rights reserved