+48 12 222 50 27 biuro@cardon.pl

Karty podarunkowe – modny środek płatniczy

 

karty podarunkoweKarty podarunkowe to nowoczesny sposób na zwielokrotnienie sprzedaży w sklepach oraz punktach usługowych. Karty prezentowe mają nadrukowaną grafikę oraz wartość pieniężną np. 50zł, 100zł, 250zł. Firma emitująca własne karty podarunkowe, sama określa jaką wartość mają reprezentować i w jakim okresie mają zostać zrealizowane (najczęściej jest to 12 miesięcy).

Popularność kart podarunkowych wynika z faktu, że zastępują prezenty a wybór konkretnego produktu cedują na obdarowanego. Dzięki temu oszczędzają czas klienta, który nie zawsze zna gust solenizanta. Kupujący kartę decyduje tylko o tym, jaką sumę chce przeznaczyć na prezent i że to właśnie w danym sklepie ma być dokonany zakup za daną kwotę. Karta podarunkowa zawsze będzie dobrą opcją, ponieważ zabezpiecza kupującego przed tzw. wpadką prezentową czyli obdarowaniem prezentem który wyląduje w koszu lub w najlepszym razie na najwyższej półce w szafie.

Karty podarunkowe zastępują prezenty z okazji imienin, urodzin, rocznic i innych specjalnych wydarzeń. Ich sprzedaż odbywa się przez cały rok, jednak największe wzrost sprzedaży obserwujemy w marcu (Dzień Kobiet), czerwcu (Dzień Dziecka) oraz przed Świętami Wielkanocnymi i Bożego Narodzenia. Czas produkcji wynosi ok. 14 dni dlatego warto zaplanować emisję kart podarunkowych szczególnie w okresach poprzedzających te daty.

 


CZĘSTO WYKORZYSTYWANE DODATKI


Karty podarunkowe wymagające zwiększenia swojej funkcjonalności wyposażone zostają zazwyczaj w pasek do podpisu na którym umieszczane jest imię i nazwisko osoby obdarowanej lub obdarowującej. Natomiast w celu zabezpieczenia wartościowych kart podarunkowym umieszcza się na nich hologram lub poddruk UV. Nie można też zapomnieć o wyjątkowym wyglądzie – warto skorzystać z podkładów metalicznych.

Zastosowanie

Karta prezentowa

Karta podarunkowa jako prezent na specjalną okazję, to najważniejsza rola jaką pełni ten produkt. Kupowana przez najbliższych dla członków rodziny, przyjaciół, znajomych, kolegów z pracy. Obdarowany sam decyduje co mu jest najbardziej potrzebne lub co mu się najbardziej podoba a wszystko ma już wcześniej opłacone z góry.

Bon upominkowy

To ciekawe narządzie nawiązywania dobrych relacji z dostawcami oraz klientami. Firma może obdarować kartami upominkowymi swoich najważniejszych kontrahentów. Dzięki bonom wzmocni swój wizerunek solidnego partnera, który potrafi dzielić się swoim sukcesem i któremu zależy na trwałej i długotrwałej współpracy.

Bon pracowniczy.

Karty prezentowe można wykorzystać jako specjalne nagrody dla własnych pracowników. Mogą być przyznawane jako premia, bonus za wykonanie ważnego zadania lub z okazji imienin pracownika.

Jest to miły gest wzmacniający więź pracownika z firmą, korzystny dla obydwu stron.