+48 12 222 50 27 biuro@cardon.pl

KARTY TO NIE WSZYSTKO.. czyli o USŁUGACH DODATKOWYCH

 

Specjalizacja – rzeczy niemożliwe. Mailing – ulotki, kopertowanie, naklejanie, wysyłka…

Służymy pomocą przy organizowaniu profesjonalnych akcji mailingowych. Organizujemy we własny zakresie wszystko od karty plastikowej po kopertę. Opracowujemy projekt całego pakietu tak aby grafika i co za tym idzie – tonacja kolorystyczna były spójne.

Samodzielnie poza kartami plastikowymi drukujemy również ulotki informacyjne stanowiące nośnik oraz dodatkowe materiały reklamowe (opcjonalnie) – zapewniając jednocześnie wysokie standardy bezpieczeństwa.

mailingZakres czynności wchodzących w skład typowej akcji mailingowe obejmuje:

  • druk karty wg przesłanego lub zamówionego projektu
  • personalizacja nośnika karty (czyli nadruk adresu osoby do której pakiet ma zostać dostarczony)
  • naklejenie karty na nośnik
  • złożenie nośnika na trzy części
  • zapakowanie do koperty – tak aby w przezroczystym okienku koperty widoczne były dane odbiorcy bądź opcjonalnie odrębne adresowanie kopert
  • zaklejenie koperty
  • wysyłka pakietów pod wskazany adres.

 

KopertowanieUlotki drukujemy na papierze o dowolnej gramaturze: kreda, karton, papier ozdobny z matowym bądź błyszczącym wykończeniem. Mimo iż format nośnika może przyjąć właściwie dowolną formę, przez klientów preferowany jest rozmiar pasujący do standardowych kopert: DL,C4, C5,C6. Warto zaznaczyć, że koperty mogę być zarówno białe jak i zadrukowane dowolną grafiką w wybranej przez Państwa kolorystyce

 

Podejmiemy się każdego nietypowego zlecenia. Zaskocz z nami swojego klienta-złam stereotypy. Aktywuj zmysły dołączoną do pakietu kartą zapachową, zadziw zmieniającą kolor farbą strukturalną lub zorganizuj konwencjonalną ale świeżą akcję mailingową. Razem wszystko nam się uda.

NAKLEJANIE KODÓW

najklejanie kodow kreskowych

Karty z kodami kreskowymi działają najczęściej w systemach lojalnościowych. Do systemu konieczne jest wprowadzenie danych osoby, której wydaliśmy kartę. Aby usprawnić cały proces a przede wszystkim bezbłędnie przyporządkować wprowadzone dane do wydanej karty, niezbędne jest oznaczenie tym samym kodem karty i ankiety osobowej.

naklejanie kodowNajkrócej mówiąc, ten sam kod drukujemy na karcie i specjalnej papierowej etykiecie. Etykietę przyklejamy do karty. Sprzedawca wydając klientowi kartę, przekleja etykietę na wypełnioną ankietę z danymi klienta. Kody kreskowe mają długie numery (łatwo o pomyłkę) a dzięki etykietom nie musimy ich wprowadzać ręcznie. Oszczędzamy także czas, ponieważ dane personalne z etykiet możemy wprowadzać zbiorczo np. na koniec zmiany.

NITOWANIE KART

nitowanie kart plastikowych

Karty służące jako identyfikatory, zawieszki bagażowe, breloki w systemach lojalnościowych itp., mają wycięty otwór, przez który przewlekamy smycz lub inne zapięcia. Jeżeli wycięcie jest blisko krawędzi, konieczne jest wzmocnienie materiału, poprzez umieszczenie w karcie metalowego nitu, który osłania krawędź otworu i zabezpiecza identyfikator przed zerwaniem. To rozwiązanie jest szczególnie polecane do kart, które pracują w trudnych warunkach, np. jako zawieszki identyfikacyjne przytwierdzane do walizek, podczas podróży lotniczych. Stalowe zabezpieczenie jest estetyczne i trwałe czyli daje oszczędności finansowe, ponieważ karty mają znacznie dłuższą żywotność a co za tym idzie, rzadziej trzeba je wymieniać.

zawieszki identyfikacyjne

PAKOWANIE KART

pojedyncze pakowanie kart

Karty plastikowe narażone są na zarysowania podczas transportu. W pudełku zbiorczym powierzchnie kart stykają się ze sobą i może dochodzić do uszkodzeń ich powierzchni.

pakowanie kartBardzo dobrym sposobem na zabezpieczenie kart jest pakowanie w woreczki foliowe. Każda karta zapakowana jest osobno, co chroni ją przed uszkodzeniami mechanicznymi a także izoluje od warunków atmosferycznych np. wilgoci.

Pakowanie pojedynczych kart jest często stosowane w przypadku kart zdrapek, które zawierają pin-kody np. przedpłacone karty telefonii komórkowej. Opakowanie chroni je przed nieuprawnionym użyciem a także ułatwia ekspozycję produktu. Dodatkowo zabezpiecza przed zabrudzeniami i kurzem co jest bardzo ważne szczególnie w przypadku kart o dużej wartości.